A+ A A-

Mgr. Martina Hulínková
tel.č.: 032/7781129
mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. , Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.


Referent vnútornej správy, matrika zabezpečuje:

  • • Vedenie matričných kníh a zbierok listín a zápisy do matričných kníh
    • Vydávanie rodných, sobášnych a úmrtných listov
    • Prijímanie žiadostí o uzatvorenie manželstva
    • Organizácia a zabezpečovanie svadobných obradov a slávností a účasť na nich
    • Príprava a posudzovanie dokladov na uzavretie manželstva pred orgánom cirkvi alebo náboženskej spoločnosti
    • Povoľovanie uzavretia manželstva na inom ako príslušnom matričnom úrade alebo ktoromkoľvek inom vhodnom mieste
    • Späťvzatie priezviska po rozvode manželstva
    • Spracovávanie a vydávanie výpisov z matrík na základe žiadostí občanov a inštitúcií
    • Prijímanie žiadostí o výpis z registra trestov a overovanie správnosti údajov uvedených v žiadostiach
    • Prijímanie žiadostí o vydanie osvedčenia o štátnom občianstve SR, vrátane ich odo-vzdania príslušnému orgánu
    • Vedenie podkladovej dokumentácie spojené s vyhľadávaním, dokumentovaním a zisťovaním údajov.
    • Vydávanie potvrdení o pobyte pre vydanie občianskeho preukazu okresným oddele-ním Policajného zboru SR.
    • Evidovanie obyvateľov na základe prihlásenia sa k trvalému alebo prechodnému po-bytu
    • Podávanie správ a informácií príslušným inštitúciám, napr. súdom, exekútorom a pod.
    • Spracovávanie predpísaných výkazov a štatistických podkladov
    • Výber miestnych daní a správnych poplatkov a ich vyúčtovanie
    • Vedenie pokladne Obecného úradu
    • Vedenie spisovej agendy obce a archivácia dokumentov obce
    • Zabezpečovanie centrálnej evidencie žiadostí o sprístupnenie informácií v zmysle zá-kona č.211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám
    • Organizačné zabezpečovanie úloh spojených s voľbami do Národnej rady SR, do or-gánov samosprávy obcí, do orgánov samosprávneho kraja, s voľbami prezidenta, s voľbami do Európskeho parlamentu a referendom
    • Príprava podkladov pre priestupkové konanie v jednoduchých veciach, napr. pri zis-ťovaní, evidencia priestupkovej agendy.
    • Odborné činnosti súvisiace s udelením súhlasu na výrub drevín.
    • Vykonávanie činností súvisiacich s preneseným výkonom štátnej správy na obec v ob-lasti ochrany prírody a krajiny (napr. pri vydávaní povolení na výrub drevín, pri vy-značovaní drevín určených na výrub a pod)
    • Overovanie a osvedčovanie listín a podpisov
    • Miestne dane a poplatky

    • Koordináciu prípravy projektových zámerov
    • Príprava žiadostí riadiacemu orgánu projektu
    • Predkladanie žiadostí riadiacemu orgánu projektu
    • Spracovanie časového a vecného harmonogramu realizácie projektu
    • Prípravu rozpočtov pre projektové zámery
    • Implementácia získaných projektov z prostriedkov Európskej únie, resp. ďalších gran-tov
    • Sledovanie finančných operácií spojených s implementáciou projektov
    • Tvorba a archivácia projektovej dokumentácie podľa jednotlivých projektov
    • Zhromažďovanie projektových zámerov obce podľa jednotlivých oblastí
    • Kontrola oprávnenosti výdavkov podľa schváleného projektu
    • Príprava podkladov a vypracovávanie monitorovacích správ pre riadiaci orgán projektu
    • Realizácia schválených projektov v súlade so zmluvnými podmienkami
    • Zabezpečovanie publicity projektu v súlade s podmienkami uvedenými v zmluve
    • Sledovanie vyhlasovania výziev na čerpanie finančných príspevkov
    • Príprava podkladov na vypracovávanie a aktualizáciu Programu odpadového hospo-dárstva obce.
    • Vedenie evidencie odpadu obce
    • Zabezpečovanie a organizovanie separovaného zberu využiteľných zložiek a odpadu
    • Spracovávanie a vyhodnocovanie štatistických údajov z oblasti odpadového hospodár-stva
    • Vykonávanie činností súvisiacich s preneseným výkonom štátnej správy na obec v ob-lasti ochrany prírody a krajiny (napr. pri vydávaní povolení na výrub drevín, pri vy-značovaní drevín určených na výrub a pod.)
    • Spracovávanie a vyhodnocovanie štatistických údajov z oblasti ochrany prírody a krajiny
    • Príprava zasadnutí miestneho zastupiteľstva po organizačnej stránke, zhromažďovanie materiálov na rokovanie orgánov samosprávy, ich kompletizácia a doručovanie členom samosprávnych orgánov
    • Vyhotovovanie záznamov zo zasadnutí v písomnej forme, resp. formou uloženia na zvukovom zázname a ich archivácia
    • Evidencia uznesení zastupiteľstva a zápisníc z rokovania zastupiteľstva a ich zverej-ňovanie na internetovej stránke obce
    • Organizačné zabezpečovanie požiadaviek komisií a interpelácií poslancov (oficiálne vznesené písomné otázky poslancov)
    • Správa cintorína
    • Vedenie evidencie zosnulých
    • Vedenie evidencie hrobových miest, nájomných zmlúv na hrobové miesta, nájomcov hrobových miest a platieb za hrobové miesta
    • Aktualizácia digitálnej mapy hrobových miest a evidencie hrobových miest
    • Správca internetovej stránky obce
    • Zverejňovanie zmlúv, faktúr, všeobecne záväzných nariadení a dokumentov obce na internetovej stránke obce,
    • Aktualizácia obsahu internetovej stránky
    • Príprava návrhov všeobecne záväzných nariadení obce, smerníc a zásad
    • Príprava a aktualizácia Programu hospodárskeho a sociálneho rozvoja obce a Komunitného plánu sociálnych služieb obce
    • Zabezpečenie plnenia Programu hospodárskeho a sociálneho rozvoja obce a Komunitného plánu sociálnych služieb obce
     Ďalšie úkony uložené starostom obce.

Obecný úrad - Bošáca 257, 913 07 Bošáca. tel.: 032 / 778 11 30 e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

webmaster, technický prevadzkovateľ - kontakt comtec@comtec.sk

WEBDESIGN, TVORBA WWW CB MEDIA, s.r.o., Hosted COMTEC s.r.o

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby